Aan de Pauluskerk zijn twee organisten verbonden, waaronder een professionele kerkmusicus.
Deze musici leiden de gemeentezang tijdens de erediensten.

Profielen van deze musici

Hendrik Jan de Bie (1961) studeerde theologie aan de Rijksuniversiteit te Utrecht, studeerde orgel bij Piet van der Steen in Utrecht en aan het Rotterdams Conservatorium bij Ben van Oosten.
Hij is docent aan de Academie Theologie van de Christelijke Hogeschool Ede.
Sinds 1 juli 2015 is hij in dienst als organist van de Pauluskerk.

Sjaak Verboom (1960) is al meer dan 40 jaar actief als musicus. Dit altijd in de rol van begeleider van o.a. gemeente(zang) of solisten.
Een aantal jaren geleden is hij hierbij van toetseninstrument gewisseld en heeft het orgel ingeruild voor de piano. Alleen binnen de Pauluskerkgemeente ‘kruipt’ hij nog met enige regelmaat achter de koning der instrumenten.
In de loop der tijd heeft hij zich ontwikkeld binnen verschillende muziekstijlen. Dit loopt uiteen van kerkmuziek, via gospel en jazz, tot het populaire genre. Het (vaak improviserend) scheppen van voorwaarden en (letterlijk) inspelen op datgene wat er in een dienst gebeurt en nodig is vanuit muziekperspectief, leveren hem daarbij de meeste voldoening op.